HVA HAR JEG MESKA MEG MED , SISTE DØGNET?

Min venninne Hege og jeg var så fantastisk heldige å få gave , fordi vi hjalp til med servering i konfirmasjon. Så vi fikk virkelig påskjønnelse fra Siri og Bjørn. Å hva fikk vi?….

Jo….. et SPA-OPPHOLD!!

Vi ble helt satt ut , og så glaaaaade for kunne få oppleve dette. Så vi dura av gårde i min venninnes nye tøffe El-bil, til Strömstad 💦Nå skulle vi nyte å komme til dekket bord og bare kose vårs.

Så dette blir bare fristelser og ingen oppskrift denne gang.

Min vakre venn, Hege ❤Bobler måtte vi ha til en slik anledning 🍾

Det var selvfølgelig skalldyr-bord.

Spekeskinker i all mass.

Pasta og marinerte grønnsaker.

Påleggs -bord

Frukt og bær.

Deilig🍤

Mye sjømat der i hvertfall .

Sushi så klart🍣

Måtte ta med pynten å da.

Et stort kakebord, men desverre ikke noe jeg kunne spise.

Tok bare med en brøkdel av kakene. Som var veldig fristende.

Jordbær-terte.

Siden jeg skal holde meg fri for melk og gluten, var det ikke noe på kakebordet for meg. Men Sorbet har de fleste restauranter. Da ble det dessert på meg å.

TAKK , HILDE, SIRI & BJØRN SOM GA OSS DENNE MULIGHETEN.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg