HERRRRLIGE FREDDA’N!

Inngangen til helga startet med nyyyydelig lunsj hos min kjære Heidi❤ 7 damer som mesket seg med litt «småtteri» som hun sa! SMÅTTERI?!! Det var jo det lunsjbordet!! Snakk om å være heldig da. Takknemlig for alle mine fine venner❤❤❤

Det manglet slettes ikke noe.

Noe for hver en gane.

Tida går altfor fort i nydelig selskap.

Jeg måtte reise tidlig , for jeg skulle videre på Les Misèrable, på Folketeateret.

TUSEN TAKK FOR NYDELIG LUNSJ , HEIDI❤

Jammen ble det nok en deilig middag på Grilleriet før forestilling, med mine 5 vakre Bubledamer( som vi kaller oss)

En dag hvor jeg gikk til dekket bord, fra morgen til kveld.

Jeg er HELDIG jeg❤

Ønsker alle en fin uke , og nyt alle øyeblikk❤🙏

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg