HELGEN I KRISTIANSAND ER NÅ OVER!

Helgen har Elise og jeg tilbrakt i Kristiansand med Emma. Så jeg har hatt fri fra matlaging.

Sola har tittet frem her i Sørlandsbyen. En tur ned til båthavnen, og et skue utover sjøen var nydelig.

Gå til dekket bord på hotellet, og bare forsyne seg, er glede for meg.

En tur på Peppes fredag kveld, hvor vi fikk Green Garden ,glutenfri pizza ,uten ost .

Veganbowl, med masse snacks fra restauranten, Herlig land.

Enkel lunsj på båthavna. Alt smaker godt ute i det fri.

En tur innom Coop EX før lunsjen. Da fant vi Oreo- kjeks uten melk og gluten.

Jeg kaller denne for Pepita- kjeks, for den smakte som den. Glede for oss at den var fri for melk og gluten.

TAKK FOR EN FIN HELG, MED GULLA MINE❤❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg