DET SPIRER OG GROR I HAGEN!

Har nesten ikke tid til ferie i år jeg, tror jeg 😜

Her vokser det over evne. Aldri hatt så mye i hagen før. Moro!

Epletreet bugner over med epler. Tror noen venner skal få komme å plukke. Får ikke brukt alt selv.

Sukkerertene må jeg nok plukke ,og forvelle, så de kan fryses. Kjekt å ha til wok vinterstid .

Ikke første «ladning»

Urtehagen ligger heller ikke på latsida🌿🌱

Physialis er noe jeg prøver for første gang, og den må jeg snart binde opp , så den ikke knekker. Masse bær.

Tomatene har gitt avkastning flere ganger, om mer skal det bli🍅

Potetrisene vokser over kassa, så neste år må nok det harves opp på plenen, til en liten åker.

Tok opp ett poteris, å jammen var den noen tidlig- poteter under !

Paprikaen imponerer mest. Tett i tett med blomster og mange papriker som venter på å modnes. Håper grenene holder,…. for de er jammen store og tunge🌶

Fortsatt God sommer!🌼

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg