TOK MEG EN FRIDAG JEG😉

Tok meg en fridag jeg, ….»fri fra hus og heim, gubbe , unger og bikkje🤓»

Er så heldig å ha familie som har landsted ved sjøen. Så mamma, pappa & jeg ble invitert til «Tante Grønn & Onkel Blå» ( om noen husker de fra barndommens Barne-TV )

En dag fylt med samvær, bading, god mat( som jeg ikke hadde laget selv 🙏) litt vin, kaffe, jordbær og masse SOLSKINN

Tante Grønn, moder’n og jeg med hatten på snei og litt godt i glasset.

Rekreasjon🙏☀

Greit skue over en kopp kaffe.

Pappa på (snart 75 år) og onkel Blå tar seg et forfriskende bad. Og jeg….. jeg tok bilder😜

Fikk låne kul hatt til å beskytte topplokket👒

Litt vin da…. Hører jo med en deilig sommerdag det🥂

Servert deilig fisk med grønnsaker og hjemmelaget potetstappe- uten melk 👍

Smakte nydelig!!!

En perfekt fridag❤☀😎

HVERDAGSLYKKE FOR MEG💫❤

TAKK FOR KJEMPEKOSELIG SAMVÆR💦☀❤

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg