💚AMORE❤

De som kjenner meg, vet jeg har en forkjærlighet for Italia💚❤En dag….. sitter jeg på en vingård- kan snakke italiensk- nyter god mat- og selvfølgelig vin…… fra egen vingård? Mulig….

Enn så lenge må jeg klare meg med språk- kurs på italiensk , og kokebok fra Italia.

Håper jeg kan smake meg gjennom disse 8 regionene , og Roma som er i boka.

Piemonte har vakkert landskap og en ro jeg føler meg hjemme i.

Tenk å skue utover sin egen vingård🙏🍇

Mange spennende retter i boka, men jeg må jo gjøre om til våre ingredienser.

Noe skal jeg da få til.

Noe er laget før jeg fikk denne boka også.

Med god ingredienser og nydelig vin, blir det nok bra.

Tenk å gå på marked med fersk frukt og grønnsaker .

Ingen matoppskrift i dag, men da vet dere litt om min elsk for Italia ihvertfall .

God helg, fra meg

BUON APPETITO🍇

6 kommentarer
    1. Ser deilig ut🤣Håper du en dag kan nyte utsikten fra terrassen din et sted i Italia. En skal jo ha det flott på våre eldre dager også. Kos deg 🌞🌞klem fra meg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg