NOK EN HERRRLIG FREDAG!

Fredagskvelden ble tilbrakt sammen med mamma, hennes 2 kusiner og deres døtre. Mine tremenninger. Hvert år har vi julebord. Da er vi ute og koser «vårs» med deilig mat. Denne gang ble det Gansvika Kro. Her kommer kun et lite utdrag av hva vi fikk å spise . Kan si det sånn …. Vi ble jammen mette denne gang også🙏

Jeg måtte teste ut , for meg, årets første lutefisk.

Her kunne man få 2. gangs servering, men 1 porsjon holdt for meg altså.

Ikke reint lite tilbehør vi fikk heller da.

Skal på julebord 1 gang til , på Gansvika før jul, med gode venner. Da blir det også en lutefisk på meg.

Årets juletallerken var heller ikke liten, for å si det sånn. Så god ut , og smakte visstnok godt det å.

Julebiffen som den ble kalt, målte endel cm i høyden gitt .

For de som tåler det, ble det en forsmak på Riskremen.

Liten ( stor) iskrem med nogot attåt.

TAKK FOR LAGET❤

💫Koser meg alltid gløgg, sammen med dere.💫

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg