FEIRER 2 ÅR!!!!

Gikk meg hus forbi, men ble påminnet , at det i disse dager er 2 år siden jeg startet matbloggen. Så…… hvem er jeg, Ainasmatglede ?

Kort intro:

2004 startet min jakt på min datters mageplager.

Hvorfor startet jeg bloggen?

Med 2 barn som hadde allergier, var jeg vel ekstra opptatt av at de skulle få i seg god, variert mat, som var fristende og smakte godt. Det skulle i tillegg være raskt å lage. Mange med allergier kan ha dårlig matlyst , noe mine to hadde. Det finnes også de som ikke tar tak, og finner ut av hva de reagerer på, fordi de bare «hangler» Når jeg så hva endring i mat gjorde for oss, er jeg klar på at mange plager skyldes feil kosthold. Nok om det!

Istedet for å overøse de rundt meg med hva de burde kutte ut , og hvordan de kunne finne ut av mageplager, bestemte jeg meg for å lage bloggen . Dette for at de som allerede hadde endret kostholdet, kunne få enkle, raske tips på veien , veien jeg allerede hadde gått i over 10 år. Og at det ikke krever så mye energi å få litt variasjon , men man må bare få noen ideer./ tips underveis. Man skal også kunne få kjøpt det meste på nærbutikken i dag.

Litt forskjellig har det nå blitt.

Alt fra kaker til likør.

Middagstips av flere slag.

Må også fortelle at det har vært mye prøving og feiling underveis i disse åra. Det skal jeg ikke å stikke under en stol . Når jeg nå tester ut , og smakspanelet vender tommel ned, blir det ikke noe blogginnlegg for å si det sånn. Men om vi liker maten, er det ikke sikkert du gjør det. Håper i hvertfall noen har hatt nytte av mine tips og min hjelp.

Morsomt er det å bli stoppet i butikken av helt ukjente ……for meg, og de kjenner meg igjen. De klapper meg på skuldra , og ber meg stå på. Moro!! Det har jeg selvfølge tenkt til! Gir meg ikke med matlaging( selv om jeg liker å bli skjemt bort innimellom )

Så…… om du synes det er vanskelig å lage allergivennlig, bruk bloggen min da vel?…. Her er ingen hokus pokus . Selv en som uerfaren, klarer disse rettene her.

Håper du fortsatt følger meg på veien:-D

Følg meg gjerne på #facebook#instagram

For når noen trenger hjelp er jeg klar som et egg😜

Ha en strålende dag✨✨✨

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg