HVA LAGER JEG NÅ?

DAGENS MIDDAGSTIPS🤓

I disse dager flyttet eldstejenta ut, for å studere. Hva skal jeg lage nå? Hun måtte ha gluten og melkefritt, + pluss at hun valgte å kutte ut kjøtt. Nå trenger jeg egentlig bare lage glutenfritt! Oi … det 15 år siden jeg lagde "vanlig mat" ….klarer jeg det montro🤔

Så dagens middagstips er rett og slett kjapp pølsegrateng.

Ingredienser:

Amerikansk grønnsaksblanding

Litt vårløk

Gluten og melkefri røkte pølser

3 egg

Vann.

Legg alt ildfast form , pisk egg og litt vann. Hell over formen.

Riv over den osten du tåler.

Varmluft 200 grader, ca 30 minutter.

Server med poteter og melkefritt smeltet smør.

Litt oregano over før steking. Denne kan du gjøre klar dagen før , dekk til med folie , og sett i kjøleskap.

VELBEKOMME 🙏

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg