BLÅBÆR-PAI!

Er så heldig å ha en god vennine som liker seg i skog og mark. Bærplukking om høsten innkasserer mange liter. I høst fikk jeg så mye blåbær av henne, at det ble både syltetøy og til å ha i smoothier.

Så i går prøvde vi oss på en ” ferdigpai”

Enkelt å lage gluten/ melkefri paideig selv, men fant denne ferdige økologiske paien.Men tilsetter kun egg og melis til søt pai.

Den inneholder 2 stk paideig.Jeg fyller deigen med kjøtt, kylling eller som i går, med blåbær.

Klemte ut paideigen i form, og stekte den i 10 min, på 200 grader, før jeg la i eggekrem + blåbær. Stekte i ca 40 min til.

Før steking.

Godt med melkefri vaniljeis til:-)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg