GOD GAMMALDAGS CABARET!

I min barndom var Cabaret noe mamma kun lagde til festlige anledninger og helgekos. Det har jeg tatt med meg videre til mine barn.

Siden vi da fikk tak i fiskepudding uten melk, slapp jeg å lage 2 stk.

Jeg bruker 4 egg, reker, grønnsaksblanding vi liker og fiskepudding. Legger dette lagvis.

Koker opp aspic-gele. Lar den avkjøle og heller da over. Setter den over natten og Vips har du kveldskos dagen derpå.

Brød må jeg ha ved siden av. Og loff er ikke hverdagskost her, men Rema sin Gourmet- loff smaker godt. Den er uten melk, selvfølgelig ikke uten gluten.

Da får yngstejenta ,Fria sin glutenfrie loff.

Remulade må til.

Skviser på.

Kan hende det blir litt igjen til frokost neste dag:) ( håper mor)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg