PAUSE-FOR🍓🍍🍉

Jeg er så heldig å få synge i kor, med de aller beste jeg vet! Nå har det seg sånn at vi må jo en liten kaffepause .

Kaffe /te og noe å putte i munn må tell;)

Vi lar det gå på rundgang. Sopraner, ALT og Gutta tar med hver sin gang.

Så denne gang ble det noe annet enn kjekspakka. Jeg gjorde som jeg gjør med unga. Kutta opp frukten. Så jeg er sikker på det blir spist opp;)

Bær er aldri å forakte. Det Smaker alltid godt:)

Litt tralling🎼🎤så kaffe og frukt🍓Det er torsdagen sin det:-)

GOD FREDAG!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg