1-2-3 SJOKOLADEKAKE MED GLASUR🍰

Ferdigpose sjokoladekake er kjippt, kjapt ferdig.

I langpanne str 30-37 cm holder til denne kaka.

Blander i vann og melkefritt smør.

Glasur som også blandes med vann, men jeg tilsetter 80 g melkefritt smør, for å få litt kremkonsistens.

Ferdig strøssel uten melk og gluten må til. Sjekk før du kjøper. Noe pynt inneholder melk.

Siden kaka skal leveres til skoleavslutning, merker jeg den med egetlaget skilt. Der står det hvilke allergener den er fri for. Du får bestilt på nettet også, men jeg lager nå skiltet selv jeg da.

Grunn til at jeg merker kakene, er at mine barn aldri fikk kaker eller lignende til skoleavslutninger. Jeg måtte alltid ta med selv. Og hva gjør ikke det med et barnesinn, når det ikke finnes kaker til de.😕

Saftig og god blir kaka. Forhåpentligvis blir noen barn med disse allergier glad for litt kake i dag🍰🍰🍰

EN SUPER MANDAG ØNSKES DERE ALLE🍰😎

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg