STARTEN PÅ INNHØSTING🌿🍓🌱🍒

Å gå i egen hage , starte innhøsting av diverse bær og grønnsaker, + urter. Det gir meg rekrasjon🙏

Sukkererter bruker jeg i matlaging, jeg woker, steker, eller har de i pai. Men de er gode å knaske på også!

Rips er aldri å forakte. Med melkefri vaniljesaus , blir det den beste desserten jeg vet om.

Urter, her som Rosmarin og Mynte, kan du tørke. Legge de i fryseren, slik at du har utover vinteren. Mynte bruker jeg i te, eller hva med en mojito?🍹

Rosmarin knuser du i en morter, og bruker det til hva du måtte ønske.

Her elsker vi rosmarinbakte poteter.

HA EN STRÅLENDE DAG, MED OG UTEN URTER🌿🌱🌿

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg