BLE IKKE NO HJEMMELAGET MAT HER I GÅR GITT😱

Sorry for at det ikke ble et måltid å dele med dere i går. Men med det heftige været her på Østlandet hadde vi nok med å redde det som reddes kunne.

Mannen i huset skulle henge opp tøy på vaskerommet i kjelleren. Plutselig skriker han :HJÆLP. Jeg styrter ned, da jeg tror han er skadet.

Da siver det først ,sakte med vann inn. Vi får reddet opp kaninen, album, og en kiste. Resten måtte vi la stå.

Men brått kom møblene mot oss. Kommoder kom seilene, gulvet pigget opp selv.

Hva om vi ikke var hjemme? Fikk ringt Teknisk etat i kommunen, og Brannvesenet. Tror ikke de helt trodde på hvor mye vi sa det var.

Men som han sa fra etaten: Dette er krise😱Skjønte jo det.

Vannet stod 1-1.30 meter opp på veggen. Vaskemaskin, tørketrommel, kjøleskap, fryser, pc ,klær, sko, gardiner, duker, håndkler…. Alt ødelagt.

Kjøleskap og fryser veltet. Naturkrefter er ikke å spøke med. Men at jeg hadde SÅÅ mye i kjellern fikk jeg bevis på nå.

Hele garasjen er full av sko og tøy, som skal dokumenteres.

For å si det sånn…. Nå blir det tomt i kjelleren.

Kommer sterkere tilbake, når jeg har fått litt mat i huset. Håper dere kan benytte dere av de oppskrifter som allerede er her.

HA EN BRA DAG OM DU MÅ BRETTE OPP ARMER ELLER EI💪🙏

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg