👼MARIANNE, MIN REDDENDE ENGEL👼

Dette har vært dager i mer eller mindre unntakstillstand. Hva gjør da min venninne Marianne?

Jo…..hun kommer med en bærepose med mat!!! Hun sørget for at vi fikk et godt måltid. Er det rart jeg er glad i vennene mine?!!

Glutenfri rundstykker og salat.

Hun har til og med tenkt på våre allergener. Her snakker vi…Love ❤

Blir så rørt over all omtanke og hjelp. Noen vasker tøy, andre kommer med mat.

Hva skulle vi gjort uten mamma og pappa, (pappa, som altmuligmann, mamma som vasker tøy, og har tatt over ansvaret for kaninen disse hektiske dager, Mamma & Hege vasker tøy som hakka møkk🙏

Min kjære Marianne som kommer med mat! Mine gode venninner, å våre kjære naboer……., (som desverre havnet i samme situasjon som oss) …Hva skulle vi gjort uten disse fantastiske hjelperene?

Midt opp i alt, er jeg tross alt takknemlig🙏

ØNSKER ALLE NOEN FINE UKER😍

ER PLUTSELIG TILBAKE👍

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg