VIKERSUND KURBAD!

Nå er 3 ukers rehabiliteringsopphold over for denne skrantne skrotten. 3 uker som jeg har blitt skjemt bort med 3 måltider og 2 mellommåltider, om dagen.

Jeg har vært så heldig å bli kjent med 6 fantastiske,"gale høner", som vi kalte oss.

Alle husmødre burde fått et slikt opphold for å nyte , og pleie seg selv🙏

Så her kommer et lite utdrag fra noen av måltidene på Vikersund.

Litt diverse til kveldsmat🍞🍲

For første gang smakte jeg potetklubb , kålrotstappe og flesk. Godt var det jammen meg👍

Frokosten smakte alltid godt! Akkurat som de andre måltidene😉

Spaghetti og kjøttsaus smaker alltid 🍝 Men all mat smaker jo, når man får det servert!

Hver dag var det variert mat .

Gleda oss over hva for noe spennende vi skulle få til kvelds vet dere.

Litt pølsegrateng.

Mellommåltid kunne vi hente oss i en en youghurt- bar. Der kunne vi forsyne oss med youghurt, korn, bær, og honning🍨

Salatbar var det til alle måltider.

Etter en tur på shopping med damene, klinka vi til med et skikkelig burgermåltid.🍔🍟

Det ble et opphold jeg aldri vil glemme.

Mye takket være de flotte damene , jeg fikk æren av å møte. Vi har selvfølgelig avtalt neste treff.

Gleder meg allerede🙌

Takk for meg, Vikersund🙏

HA EN SUPER DAG ALLE DER UTE 😎🙌

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg