SOL OG SOMMER= VENNEKVELD❤

Ingenting er som gode venner, latter, samtaler, mat og litt godt i glasset🙏

Mitt tema denne gang var: ITALIA🇮

De som kjenner meg , vet jeg har en forkjærlighet for nettopp dette landet.

Det ble diverse småsnacks.

Foccacia er fri for melk og gluten. Bakt selv selvfølgelig . Resten kjøpte jeg ferdig.

Små grissini-snacks uten gluten.

Frukt og bær må til🍓🍉

Oliven av ymse slag.

Godt med alt man får kjøpt ferdig.

Skinker fra Italia , kjøpt på Meny og Rema.

TAKK FOR FLOTTE GAVER🎁Det at dere kom var gave i seg selv ❤

TAKK FOR EN DEILIG KVELD, MINE KJÆRE VENNER❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg