OVERVELDET 48-ÅRING!

Da var jeg 1 år eldre da. Nærmere bestemt 48 sommr’e😎 Det ble en dag fylt med gode ord, jentene mine, mannen min, mamma og pappa , en kveld fylt med gode venner….. og gaver! For meg er gave at de tar seg tid , og har anledning til å komme. Men bordet ble fylt med fantastiske gaver. Heldige meg, som har så mange fine rundt meg og mine

De som kom måtte jo få litt servering, så her ble det enkelt , men alltid godt- …..REKER m tilbehør .

Til reker bruker jeg, dill, aioli, majones, løk, salat.

Enkel salat med rødløk og paprika.

Bakte olivenbrød , men kjøpte spiralloff , for de som tåler det.

Ostekake måtte jeg ha ……som vanlig.

Litt sjokolademuffins, bær og smågodt, er enkel servesa😍

Takk til alle som gjorde dagen min så flott❤❤❤

Ønsker alle en strålende dag☀❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg