EPLEJUICE!

Hva er bedre enn selvdyrket, økologisk mat? Siden jeg har et epletre som er cella fullt med epler, måtte jeg få brukt opp mesteparten .

Er så heldig å få låne juice -maskin av mine gode venner , Hege og Øyvind.

Ingredienser:

En gjeng med epler.

1 juicemaskin.

Det er alt du behøver .

Juice maskin gjør det meste. Jeg bare plukket og vasket eplene, før alt ble presset ned i maskinen .

Måtte sile litt, men da brukte jeg kaffefilter, for å få klar eplejuice.

Uten tilsetningsstoffer og ikke sprøytet.

Syrlig og god.

Du kan helle de på rene plastflasker. Frys de ned, så har du utover vinteren.

Falt i smak her hjemme🍎🍎

VELBEKOMME 🙏🍎

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg