VEGANSK UKE, SOM BEST JEG KAN DA!

Mitt eldste gull kom hjem fra studier . Da må mor prøve som best hun kan , å lage vegansk mat, siden hun er blitt veganer. Hun vil ikke ha no styr, men jeg liker nå at hun skal spise litt annerledes enn «studentmaten»

Så her kommer det kun et lite utdrag fra noen måltider.

Velkommen til bords!

Litt lunsj med vegan-ost.

Hjemmebakt brød uten egg, melk og gluten.

Småkjeks uten egg , melk og gluten.

Fikk kjøpt vegansk majones og aioli i Sverige.

Litt oliven med løk og paprika, går alltid unna.

Vegan sjokoladepålegg fra Rema var ny for meg.

En middag med HOT-VEGETAR gryte, den kan vel kalles vegansk også. Oppskrift under kategorien: Vegetarretter.

Plukk og Mix , ble det en dag. Hun da uten kylling, selvfølgelig .

Så måtte jeg bake et foccia, men den har jeg alltid hatt egg i. Da byttet jeg ut med fiberhusk.

Må si det ble bedre enn noen gang. Oppskrift kommer.

Elise sin vegetar-lasagne.

Står også under kategorien: vegetarretter.

Så måtte det dessert til.

Mandelkjernepudding med rød saus.

Vegansk oreokake. Oppskrift kommer.

Nå skal vi fortsette , og kos vårs i høstferien🍁🍄

Ønsker alle en fin uke💫

Nyt livet , hvor enn du er💫❤🍁

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg